Gastro POS
Sprawna obsługa

Szukasz usprawnień w swojej restauracji? Postaw na Gastro POS. To program do prowadzenia szybkiej i intuicyjnej sprzedaży poprzez ekran dotykowy. System cieszy się dużym uznaniem. Ułatwia pracę kelnerów i szkolenie nowych pracowników. Sprawdza się zarówno w pojedynczym lokalu, jak i sieci gastronomicznej.

ArrowArrow
Slider

Funkcjonalność i personalizacja

System Gastro POS wyróżnia się intuicyjną obsługą. Dzięki wielu funkcjom oraz modułom Gastro POS jest najbardziej elastycznym systemem na rynku. W zależności od profilu lokalu (restauracja, bar, fast food, pizzeria, itd.) możesz personalizować opcje i dowolnie konfigurować ustawienia.

Bezpieczeństwo i intuicyjna obsługa

Platforma to wiele usprawnień w funkcjonowaniu lokalu gastronomicznego. Logowanie się pracownika do programu poprzez wprowadzenie unikalnego kodu, odcisku palca lub za pomocą karty magnetycznej pozwala na pełny monitoring zarówno czasu pracy, jak i generowanej sprzedaży. Widok opcji można ograniczyć tak, aby był on dopasowany do uprawnień konkretnej osoby, np. kelner widzi tylko sprzedaż, menadżer wystawione faktury. Gastro POS pozwala zniwelować straty lokalu oraz zwiększyć zyski.

Wydajna praca

Współpraca systemu Gastro POS z innymi programami rodziny Gastro usprawni pracę każdego lokalu. Od teraz zarządzaj magazynami (Gastro SZEF), twórz analizy realnych zysków lokalu (Gastro FINANSE), korzystaj z nowoczesnego narzędzia internetowego pozwalającego dokonywać zamówień przez internet, obsługiwać call center czy tworzyć backup danych, a nawet prowadzić controlling sieci lokali (mojeGASTRO). Możliwości oferowane przez Gastro poprawią jakość usług a efektywne zarządzanie zwiększy zyski lokalu.

Zalety Gastro POS:

  • obsługa przez ekran dotykowy
  • dostosowanie ekranu do indywidualnych potrzeb
  • kontrola rachunków i zamówień
  • przejrzysty ekran bonowania
  • graficzna prezentacja sali
  • rozliczenia kelnera w dowolnym momencie
  • rejestracja czasu pracy
  • łatwość modyfikowania potraw
  • współpraca z kuchnią
  • weryfikacja zamówień i rachunków
  • elastyczne kształtowanie cen
  • kontrola definiowalnych rabatów
  • współpraca z systemami hotelowymi i urządzeniami specjalistycznymi

 

Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się jak najszybciej



  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Softech Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych w celach marketingowych

    i jednocześnie rozumiem, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne oraz że mam prawo żądania dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany i usunięcia. Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Softech Sp. z o.o. ul. Przybyszewskiego 176/178, 93-120 Łódź, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia, XX Wydział KRS pod numerem KRS 0000142474, NIP: 671-16-71-602, REGON: 331368293.



  • Wyrażam zgodę na przekazywanie przez Softech Sp. z o.o. moich danych osobowych innym podmiotom w ramach grupy kapitałowej LSI Software w celach marketingowych.

    Rozumiem, że podanie przeze mnie moich danych osobowych jest dobrowolne oraz że mam prawo dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany i usunięcia.



  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowych

    w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Softech Sp. z o. o. i pozostałych spółek z grupy kapitałowej LSI Software.



  • Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Softech Sp. z o. o. i pozostałe spółki z grupy kapitałowej LSI Software komunikatów marketingu bezpośredniego

    przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych lub automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku - Prawo Telekomunikacyjne.

*Wymagane

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!