Gastro Szef
Pełna kontrola nad lokalem

Chcesz sprawnie zarządzać zasobami magazynowymi w Twojej restauracji? Skorzystaj z programu Gastro SZEF. Sprawdzaj bieżący stan zasobów w oparciu o dokumenty zakupu oraz zrealizowaną sprzedaż. Korzystaj z wielu praktycznych analiz i raportów.
ArrowArrow
Slider

Bieżąca kontrola

Gastro SZEF jest programem do prowadzenia gospodarki magazynowej firmy. System zapewnia dostęp do analiz i raportów, które wspierają bieżącą pracę kierownictwa oraz pomagają w podejmowaniu decyzji o charakterze strategicznym. Przejrzysta konstrukcja programu pozwala na łatwą, intuicyjną i swobodną pracę z profesjonalnym narzędziem wspomagającym zarządzanie magazynem. Dzięki synchronizacji z system Gastro POS, dane widoczne w programie są zawsze aktualne i dają podgląd w realne stany magazynowe. Wyliczenia kontrolowane są na podstawie zużycia surowców opierających się na zdefiniowanych wcześniej recepturach i danych o sprzedaży.

Bezpieczne finanse

Synchronizacja z programami finansowo-księgowymi umożliwia eksport dokumentów. To oszczędność czasu – nie potrzeba wprowadzać danych z tego samego dokumentu do dwóch różnych programów. Dodatkowo, Gastro SZEF umożliwia wystawiania faktur, dzięki czemu pracownicy zyskują więcej czasu na przyjmowanie nowych zamówień. To pozwala na zwiększanie dochodów lokalu.

Sprawne zarządzanie

Jako narzędzie wspomagające manadżera/właściciela, oprogramowanie Gastro SZEF umożliwia nadawanie uprawnień, definiowanie promocji, cen czy przekazywanie komunikatów widocznych w Gastro POS. W szybki i łatwy sposób, z poziomu zwykłego komputera, można ustalić happy hour, stworzyć nową promocję, system lojalnościowy czy przesłać pracownikom wiadomość, nie odchodząc od ekranu swojego laptopa.

Zalety Gastro SZEF:

  • rozliczenia magazynów i zużycia surowców
  • kontrola kosztów – Food Cost
  • rozliczenia produkcji gastronomicznej
  • zaawansowana obsługa zamówień
  • inwentaryzacje
  • zdalne ustalanie rabatów i promocji widocznych w POSie
  • planowanie imprez
  • wystawianie faktur
  • przejrzyste raporty
  • obsługa gastronomii zamkniętej
  • eksport danych do innych systemów

Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się jak najszybciej



  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez spółkę Softech Sp. z o. o. z siedzibą w Łodzi moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych w celach marketingowych

    i jednocześnie rozumiem, iż podanie przeze mnie danych osobowych jest dobrowolne oraz że mam prawo żądania dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany i usunięcia. Informujemy, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Softech Sp. z o.o. ul. Przybyszewskiego 176/178, 93-120 Łódź, zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia, XX Wydział KRS pod numerem KRS 0000142474, NIP: 671-16-71-602, REGON: 331368293.



  • Wyrażam zgodę na przekazywanie przez Softech Sp. z o.o. moich danych osobowych innym podmiotom w ramach grupy kapitałowej LSI Software w celach marketingowych.

    Rozumiem, że podanie przeze mnie moich danych osobowych jest dobrowolne oraz że mam prawo dostępu do moich danych osobowych, ich zmiany i usunięcia.



  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowych

    w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od Softech Sp. z o. o. i pozostałych spółek z grupy kapitałowej LSI Software.



  • Wyrażam zgodę na kierowanie do mnie przez Softech Sp. z o. o. i pozostałe spółki z grupy kapitałowej LSI Software komunikatów marketingu bezpośredniego

    przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych lub automatycznych systemów wywołujących w rozumieniu art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku - Prawo Telekomunikacyjne.

*Wymagane

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!