Kiosk
Mniej kolejek, szybsza obsługa

Prowadzisz lokal samoobsługowy? Zależy Ci na szybkiej obsłudze gości? Podstaw na kiosk samoobsługowy.  To szybsza obsługa, mniejsze ryzyko pomyłek i dodatkowa powierzchnia reklamowa.

Kioski pozwalają klientom na samodzielne zamawianie i opłacanie posiłków, co stanowi znakomitą alternatywę lub odciążenie dla obsługi stanowiska POS.

Jak to działa?

Klient wybiera na ekranie dotykowym kategorię dań lub napojów, np. zupy, spaghetti czy napoje gorące. Następnie wybiera konkretny posiłek lub napój. Podczas jednej operacji można zamówić wiele różnych pozycji menu. Na koniec przechodzi do płatności za pomocą wbudowanego terminala kart płatniczych. Po jej realizacji otrzymuje wydruk z numerem zamówienia. Oczekuje do chwili wyświetlenia tego numeru na ekranie KDS Order Number, a następnie udaje się po odbiór zamówienia.

Korzyści

  • Wyższa sprzedaż – klienci, którzy są zniechęceni kolejką przy kasie, nie zrezygnują z zakupu, ale przejdą do kiosku
  • Optymalizacja zatrudnienia i mniejsze obciążenie stanowiska sprzedażowego
  • Mniejsze ryzyko pomyłek związane z kolejkami przy kasie
  • Większe zadowolenie klientów, którzy nie muszą stać w kolejce
  • Integracja z terminalem kart płatniczych
  • Możliwość prezentacji reklam i promocji

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!