Postaw na rozwiązania samoobsługowe dla gastronomii!
Slider

Zastanawiasz się jak przyspieszyć obsługę, zwiększyć rotację stolików i jednocześnie powiększyć zyski?
Odpowiedź jest prosta, a rozwiązanie znajduje się w zasięgu ręki – rozwiązania samoobsługowe dla gastronomii.

Coraz więcej barów i casualowych jadłodajni decyduje się na automatyzację sprzedaży. Jest to podyktowane zarówno przystępnymi kosztami, efektywnością, jak i trudną sytuacją na rynku pracy.

Gastronomiczny kiosk samoobsługowy, czyli bezobsługowy POS

Kiosk samoobsługowy to w pełni funkcjonalne stanowisko sprzedażowe POS, które umożliwia Klientom samodzielne składanie zamówień i dokonywanie płatności. Na dotykowym ekranie kiosku prezentowana jest cała oferta z podziałem na poszczególne kategorie (np. dania, napoje, desery). Klient wybiera to, co chce zamówić z możliwością modyfikowania składników dania czy napojów, a następnie dokonuje płatności (za pomocą terminala płatniczego w kiosku lub korzysta z opcji płatności przy kasie). Po wykonaniu płatności otrzymuje odpowiedni numer zamówienia i oczekuje na wezwanie ze strony obsługi.

System obsługi kolejki KDS Order Number

Organizacja kolejki, poza automatyzacją składania zamówień, przyczynia się do znacznego przyspieszenia obsługi Gości. Klienci widzą co dzieje się z ich zamówieniem (w przygotowaniu) i są wzywani po odbiór. Tego typu rozwiązanie eliminuje pomyłki, gdy kilka osób zamówiło to samo danie oraz eliminuje głośne komunikaty z kuchni i od obsługi.

Jak funkcjonują rozwiązania samoobsługowe w gastronomii „od kuchni”?

Krok 1

Klient składa zamówienie i dokonuje płatności na gastronomicznym kiosku samoobsługowym 

Krok 1

Krok 2

Krok 2

Krok 3

kucharz informuje obsługę sali, że danie jest gotowe (odpowiedni komunikat pojawia się na POS)
Krok 3

Krok 4

danie jest odbierane z kuchni

Krok 4

Krok 5

po weryfikacji obsługa oznacza danie jako gotowe do odbioru (komunikat na KDS Order Number)

Krok 5

Krok 6

poinformowany Gość odbiera zamówienie

Krok 6
Warto pamiętać!

Jesteśmy producentem kiosków samoobsługowych, dzięki czemu możemy dostosować to rozwiązanie do indywidualnych potrzeb. Zarówno od strony wizualnej (kolor, rozmiar, montaż), jak i technicznej (np. moduły kart lojalnościowych, terminale płatnicze).

Slider

Rozwiązania samoobsługowe to również dodatkowa powierzchnia reklamowa pozwalająca zwiększyć efektywność działań marketingowych w gastronomii.

To nie tylko bezobsługowy POS, ale również infokiosk.

Poza możliwością sprzedaży kiosk informuje Twoich Klientów o ofercie lokalu. Informacje prezentowane są na dużym ekranie dotykowym. Co więcej, podczas dokonywania transakcji kiosk na bieżąco podpowiada Klientom produkty, które mogą ich zainteresować (up-sell i cross-sell). Między innymi dzięki takim mechanizmom kioski samoobsługowe przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży.

Powyżej przedstawiamy jeden z prostszych wariantów systemu automatyzującego sprzedaż w gastronomii. Nasz konsultant chętnie przedstawi bardziej zaawansowane warianty obejmujące systemy przywoławcze (LRS)system lokalizacji stolików (Table Tracker) czy dedykowane aplikacje mobile (Qiki).

Zostaw nam swoje dane, skontaktujemy się jak najszybciej