Android Incoming Call

Chcesz usprawnić realizację zamówień na wynos? Android Incoming Call to aplikacja, która dzięki integracji telefonu komórkowego ze stanowiskiem sprzedażowym POS umożliwia rezygnację z posiadania centralki telefonicznej. 

2_@

Jak to działa?

  1. Klient dzwoni na numer restauracji – połączenie wyświetla się na POSie.
  2. Po odebraniu połączenia w systemie POS automatycznie tworzy się nowy rachunek. Obsługa widzi całą historię zamówień klienta, a także jego adres i dane.
  3. Gdy jest to pierwsze połączenie z tego numeru pojawia się otwarty rachunek, gdzie można uzupełnić dane klienta na potrzeby dostawy i przyszłej obsługi.
  4. Jeśli klient chce rozszerzyć zamówienie i dzwoni ponownie – w systemie pokazuje się otwarty przed chwilą rachunek.
  5. Zamówienie zostaje zamknięte i oznaczone jako zrealizowane po dostarczeniu do klienta.

Dodatkowe funkcje

  • podczas rozmowy na POSie widoczna jest lista połączeń oczekujących

  • wyświetlanie połączeń nieodebranych

  • do jednego POSa można przypisać dwa numery telefonów

  • możliwość tworzenia raportów np.: czas trwania połączeń, najczęściej dzwoniący klienci, dawno nie dzwoniący klienci, czas oczekiwania na odebranie połączenia, kto prowadził rozmowę z danym klientem – pomocne przy skargach na obsługę lub telefonie od „tajemniczego klienta”

Zalety Android Incoming Call

Optymalizacja pracy personelu

Eliminacja pomyłek

Szybsza realizacja zamówień

Historia zamówień klienta

Eliminacja drogich central telefonicznych

Spodobał Ci się nasz wpis? Podziel się nim ze znajomymi!