Obniż koszty prowadzenia baru z BeerWall!

Gastronomia jest od kilka lat jednym z prężniej rozwijających się sektorów gospodarki. Rośnie nie tylko sama wartość branży, ale także oczekiwania konsumentów, którzy lubią nowe propozycje, nie tylko w menu. Rozwój branży dotyczy również automatyzacji w barach i restauracjach. Niewątpliwie takim rozwiązaniem jest właśnie BeerWall.

Beerwall - wirtualna obsługa

Nowy trend, który ma szansę zagościć u nas na dłużej przywędrował z USA. Amerykańskie puby coraz chętniej zmieniają tryb sprzedaży złotego trunku na samoobsługowy z wielu powodów. Dla samych konsumentów możliwość własnoręcznego nalewania piwa okazała się nie lada atrakcją. Z pewnością na to właśnie liczyli przedsiębiorcy, którzy zainwestowali w tę nowoczesną technologię. Przede wszystkim chcieli podnieść konkurencyjność swojego lokalu. Samoobsługowa dystrybucja piwa okazała się o wiele bardziej wydajna i przystępna niż niektórzy przypuszczali. Klienci śmiało korzystają z dostępnych nalewaków, co w połączeniu z szeroką ofertą rodzajów i odmian trunków pozwala na zwiększenie sprzedaży.

W Polsce pierwszy BeerWall pojawił się już na początku 2019 roku. Za jego pośrednictwem sprzedawane jest piwo kraftowe, które dla smakoszy odznacza się ważnymi parametrami (styl, gorycz, słodycz, kwasowość). Jak to działa? Proces sprzedaży piwa przez system BeerWall jest bardzo prosty. W pierwszym kroku klient nabywa w barze kartę, którą następnie doładowuje. Potem może już samodzielnie korzystać z nalewaków. Od niedawna można również zintegrować kartę z aplikacją mobilną. Dzięki temu, za pośrednictwem telefonu można zarządzać swoim kontem. Na przykład sprawdzać saldo, dokonywać płatności i sprawdzać dostępne rodzaje piwa. Można również zbierać punkty w systemie lojalnościowym.

Inwestycja godna uwagi

Własny BeerWall jest dobrym rozwiązaniem dla przedsiębiorców, którzy chcą spróbować swoich sił w gastronomii ograniczając jednocześnie zatrudnienie personelu i proponować klientom nowe, ciekawe rozwiązanie. Automatyczna dystrybucja pomaga głównie zwiększać zyski przy jednoczesnym obniżeniu kosztów prowadzenia działalności dzięki:

– lepszej kontroli nad sprzedażą,
– łatwiejszym rozliczeniom,
– szybszej obsłudze,
– atrakcyjności i innowacyjności,
– możliwości bieżącej kontroli nad zaopatrzeniem,
– prowadzeniu działań marketingowych (program lojalnościowy, informacje o promocjach i ofertach specjalnych wysyłanych poprzez push),
– możliwości monitorowania gustów konsumenckich (zbieranie informacji o sprzedaży wybranych rodzajów piwa, okresie wzmożonego i słabszego zainteresowania).

Nowe technologie na usługach gastronomii

Nie ulega wątpliwości, że koszty prowadzenia działalności stale rosną. Powodują to głównie nowe stawki minimalnego wynagrodzenia czy wyższe ceny towarów i usług. Można jednak je obniżyć dzięki nowoczesnym systemom dystrybucji. Automatyzacja, skuteczny marketing i precyzyjniejsze zarządzanie obiektami z pewnością pomogą stworzyć atrakcyjny i prężny biznes. W lokalach które zainwestowały w BeerWall aż 60% piwa jest sprzedawana właśnie samoobsługowo, a tylko 40% poprzez bar.

Branża gastronomiczna, jak mało która, jest podatna na trendy i “sezonowość”. Dotyczy to nie tylko pozycji w menu, ale także obsługi, dostępności i funkcjonalności. Lokale, które chcą przyciągać młodych ludzi muszą stawiać na nowe technologie i współczesne rozwiązania. Powszechny dostęp do internetu i urządzeń cyfrowych sprawia, że granica między światem online a offline coraz bardziej się zaciera. Powoduje to pewne nawyki i przyzwyczajenia, które dla przedsiębiorców są jednocześnie szansą i wyzwaniem. Pokazuje to przede wszystkim mocno rozwijający się w gastronomii sektor delivery.

BeerWall to najnowszy trend

Dostawy jedzenia do domu funkcjonują w Polsce od ponad 20 lat, ale dopiero teraz korzysta z nich tak wielu konsumentów (86% internautów deklaruje zamawianie jedzenia przez internet). Szacuje się, że do 2025 roku połowa potraw sprzedawanych przez restauracje będzie zamawiana w sieci. Nie wszystkie potrzeby konsumenckie można jednak zrealizować z dostawą do domu. Nowe technologie coraz śmielej pojawiają się także w samych lokalach ułatwiając obsługę klientów dzięki POS-om, systemom zarządzania czy łatwiejszą komunikacją między salą, a kuchnią.

Najnowszym trendem technologicznym w gastronomii sprzedającej niskoprocentowy alkohol są właśnie samoobsługowe systemy dystrybucji. Ta rewolucyjna forma sprzedaży tworzy zupełnie nowy wymiar usługi, która jest nastawiona na dostarczanie klientom nowych przeżyć i nowych doświadczeń.

Połączone możliwości

Rozwiązania technologiczne, takie jak BeerWall udowadniają, że branża gastronomiczna cały czas ma wielki potencjał i może nieustannie podnosić jakość oferowanych usług. Obecność cyfrowych rozwiązań w gastronomii to także sposób na spełnienie oczekiwań klientów. Samo rozwiązanie BeerWall może być również stosowane jako jeden z elementów całego systemu, który odpowiada za zarządzanie nie tylko jednym lokalem ale także całą siecią.

Możliwości, jakie oferuje system pomagają w kompleksowym zarządzaniu, począwszy od spraw finansowych i kadrowych, przez obsługę lokalu i sali, aż po marketing i zamówienia na wynos. Natomiast obsługa aplikacją mobilną zwiększa atrakcyjność i szybkość obsługi. Po stronie przedsiębiorcy zostaje tylko kreatywność i własny plan na to, w jaki sposób podbić lokalny i globalny rynek.