MojeGastro

Potrzebujesz tylko 5 minut, aby zwi臋kszy膰 sprzeda偶 w swoim lokalu!鈥

Zam贸wienia przez telefon - oszcz臋dzaj czas i pieni膮dze

Platforma Call Center to jeden z element贸w rozwi膮zania Gastro. Aplikacja聽zarz膮dza wszystkimi zam贸wieniami na dow贸z鈥 oraz je obs艂uguje. Rozwi膮zanie jest dedykowane ma艂ym i 艣rednim sieciom lokali, kt贸re mog膮 by膰 te偶 wspierane przez program Gastro Centrala. Narz臋dzie pomaga odbiera膰 zam贸wienia przez telefon聽a opcja聽identyfikacji klienta weryfikuje聽jego najistotniejsze dane: imi臋 i nazwisko, adres dostawy a nawet ostatni rachunek.聽

Obs艂uga zam贸wie艅 telefonicznych – program Call Center, to wsparcie nie tylko obs艂ugi klienta, ale te偶 ca艂ego procesu zam贸wie艅. Wykorzystanie aplikacji u艂atwia r贸wnie偶 zarz膮dzaniem 艂a艅cuchem dostaw i pomaga w efektywnej kontroli pracy i obci膮偶enia kuchni w poszczeg贸lnych lokalach.

Jak dzia艂a Call Center?

Dzi臋ki us艂udze mo偶na przekierowa膰 wpadaj膮ce zam贸wienia telefoniczne do poszczeg贸lnego lokalu (w Twojej sieci restauracji). Takie zam贸wienie przez telefon automatycznie widoczne jest na stanowisku sprzeda偶owym Gastro POS, w lokalu wybranym ze wzgl臋du na najmniejsze ob艂o偶enie lub znajduj膮ce si臋 najbli偶ej miejsca dostawy.

Jakie korzy艣ci ma odbi贸r zam贸wienia przez telefon?

sprawna obs艂uga zam贸wie艅 telefonicznych

centralna kontrola zam贸wienia przez telefon weryfikuj膮ca rejonizacj臋

umo偶liwienie Klientom sk艂adania zam贸wie艅 mobilnie

automatyczny przep艂yw danych - zam贸wienie przekierowane jest bezpo艣rednio do programu Gastro POS i przekazane do wykonania

艂atwa konfiguracja

艂atwa implementacja 鈥 szybkie wdro偶enie w jednej lokalizacji

rozliczenia magazyn贸w i zu偶ycia surowc贸w

mniejsze koszty 鈥 personel nie traci czasu na odbi贸r telefon贸w, w jednym miejscu s膮 obs艂ugiwane wszystkie po艂膮czenia telefoniczne

Zaloguj si臋 do swojego panelu.