
Potrzebujesz tylko 5 minut,
aby rozpocząć zwiększanie sprzedaży swojego lokalu!
Obsługuj zamówienia przez telefon
Platforma Call Center zarządza zamówieniami „na dowóz” oraz je obsługuje. Rozwiązanie jest dedykowane małym i średnim sieciom lokali. Narzędzie pomaga odbierać zamówienie a opcja telefonicznej identyfikacji klienta weryfikuje imię i nazwisko klienta, adres dostawy a nawet ostatnie zamówienie.

Call Center?
Technologiczne wsparcie całego procesu ułatwia zarządzanie łańcuchem dostaw i kontrolę obciążenia kuchni w poszczególnych lokalach w sieci.
JAKIE KORZYŚCI DAJE CALL CENTER?

kontrola zamówień – centrala telefoniczna weryfikująca rejonizację

automatyczny przepływ danych - zamówienie przekierowane jest bezpośrednio do programu Gastro POS i przekazane do wykonania

łatwa implementacja – szybkie wdrożenie w jednej lokalizacji

mniejsze koszty – personel nie traci czasu na odbiór telefonów, w jednym miejscu są obsługiwane wszystkie połączenia telefoniczne