MojeGastro

Potrzebujesz tylko 5 minut, aby zwiększyć sprzedaż w swoim lokalu!​

Zamówienia przez telefon - oszczędzaj czas i pieniądze

Platforma Call Center to jeden z elementów rozwiązania Gastro. Aplikacja zarządza wszystkimi zamówieniami na dowóz” oraz je obsługuje. Rozwiązanie jest dedykowane małym i średnim sieciom lokali, które mogą być też wspierane przez program Gastro Centrala. Narzędzie pomaga odbierać zamówienia przez telefon a opcjidentyfikacji klienta weryfikuje jego najistotniejsze dane: imię i nazwisko, adres dostawy a nawet ostatni rachunek.  

Obsługa zamówień telefonicznych – program Call Center, to wsparcie nie tylko obsługi klienta, ale też całego procesu zamówień. Wykorzystanie aplikacji ułatwia również zarządzaniem łańcuchem dostaw i pomaga w efektywnej kontroli pracy i obciążenia kuchni w poszczególnych lokalach.

Jak działa Call Center?

Dzięki usłudze można przekierować wpadające zamówienia telefoniczne do poszczególnego lokalu (w Twojej sieci restauracji). Takie zamówienie przez telefon automatycznie widoczne jest na stanowisku sprzedażowym Gastro POS, w lokalu wybranym ze względu na najmniejsze obłożenie lub znajdujące się najbliżej miejsca dostawy.

Jakie korzyści ma odbiór zamówienia przez telefon?

sprawna obsługa zamówień telefonicznych

centralna kontrola zamówienia przez telefon weryfikująca rejonizację

umożliwienie Klientom składania zamówień mobilnie

automatyczny przepływ danych - zamówienie przekierowane jest bezpośrednio do programu Gastro POS i przekazane do wykonania

łatwa konfiguracja

łatwa implementacja – szybkie wdrożenie w jednej lokalizacji

rozliczenia magazynów i zużycia surowców

mniejsze koszty – personel nie traci czasu na odbiór telefonów, w jednym miejscu są obsługiwane wszystkie połączenia telefoniczne

Zaloguj się do swojego panelu.