MojeGastro

Potrzebujesz tylko 5 minut,
aby rozpocząć zwiększanie sprzedaży swojego lokalu!​

Obsługuj zamówienia przez telefon 

Platforma Call Center zarządza zamówieniami na dowóz” oraz je obsługuje. Rozwiązanie jest dedykowane małym i średnim sieciom lokali. Narzędzie pomaga odbierać zamówienie a opcja telefonicznej identyfikacji klienta weryfikuje imię i nazwisko klienta, adres dostawy a nawet ostatnie zamówienie.  

Call center
Jak działa
Call Center?
Dzięki usłudze można przekierować wpadające zamówienia do poszczególnego lokalu (w Twojej sieci). Takie zamówienie automatycznie widoczne jest na stanowisku sprzedażowym Gastro POS, w lokalu wybranym ze względu na najmniejsze obłożenie lub znajdujące się najbliżej miejsca dostawy.
Technologiczne wsparcie całego procesu ułatwia zarządzanie łańcuchem dostaw i kontrolę obciążenia kuchni w poszczególnych lokalach w sieci.

JAKIE KORZYŚCI DAJE CALL CENTER?

sprawna obsługa zamówień telefonicznych

kontrola zamówień – centrala telefoniczna weryfikująca rejonizację

umożliwienie Klientom składania zamówień mobilnie

automatyczny przepływ danych - zamówienie przekierowane jest bezpośrednio do programu Gastro POS i przekazane do wykonania

łatwa konfiguracja

łatwa implementacja – szybkie wdrożenie w jednej lokalizacji

rozliczenia magazynów i zużycia surowców

mniejsze koszty – personel nie traci czasu na odbiór telefonów, w jednym miejscu są obsługiwane wszystkie połączenia telefoniczne

Zaloguj się do swojego panelu.