Potrzebujesz tylko 5 minut,
aby rozpocząć zwiększanie sprzedaży swojego lokalu!​

Slider

Obsługuj zamówienia przez telefon 

Platforma Call Center zarządza zamówieniami na dowóz” oraz je obsługuje. Rozwiązanie jest dedykowane małym i średnim sieciom lokali. Narzędzie pomaga odbierać zamówienie a opcja telefonicznej identyfikacji klienta weryfikuje imię i nazwisko klienta, adres dostawy a nawet ostatnie zamówienie.  

Jak działa
Call Center?
Dzięki usłudze można przekierować wpadające zamówienia do poszczególnego lokalu (w Twojej sieci). Takie zamówienie automatycznie widoczne jest na stanowisku sprzedażowym Gastro POS, w lokalu wybranym ze względu na najmniejsze obłożenie lub znajdujące się najbliżej miejsca dostawy.
Technologiczne wsparcie całego procesu ułatwia zarządzanie łańcuchem dostaw i kontrolę obciążenia kuchni w poszczególnych lokalach w sieci.
Slider

JAKIE KORZYŚCI DAJE CALL CENTER?

sprawna obsługa zamówień telefonicznych

kontrola zamówień – centrala telefoniczna weryfikująca rejonizację

umożliwienie Klientom składania zamówień mobilnie

automatyczny przepływ danych - zamówienie przekierowane jest bezpośrednio do programu Gastro POS i przekazane do wykonania

łatwa konfiguracja

łatwa implementacja – szybkie wdrożenie w jednej lokalizacji

rozliczenia magazynów i zużycia surowców

mniejsze koszty – personel nie traci czasu na odbiór telefonów, w jednym miejscu są obsługiwane wszystkie połączenia telefoniczne

Zaloguj się do swojego panelu.