CASE STUDY
Jak kiosk gastronomiczny zwiększa sprzedaż i przyspiesza obsługę?
WYZWANIE
W 2018 roku lokal gastronomicznym Bartuś, w Centrum Szkolenia Ski&Snow w Zieleńcu poszukiwał nowoczesnego systemu gastronomicznego. Rozwiązanie, które dotychczas stosował nie spełniało oczekiwań. Klientowi zależało na tym, aby wdrożony system mógł być rozbudowywany w przyszłości o kolejne funkcje oraz dodatkowe aplikacje. Ponadto w kryterium wyboru był też intuicyjny i przyjazny interfejs oraz możliwość obsługi dużej liczby gości na dwóch poziomach restauracji.
CELE
Wzrost ilości zamówień, szczególnie w godzinach szczytu
Działanie urządzenia nieprzerwanie 24/7
Podniesienie wartości średniego rachunku
Możliwość rozbudowy wdrożonego rozwiązania wg indywidualnych potrzeb
Obsługa prawie 600 rachunków dziennie
Brak problemów krytycznych
ROZWIĄZANIE
Instalacja dwóch stanowisk samoobsługowych
– kioski gastronomiczne
Wdrożenie systemu
Gastro
Wsparcie systemu przez
monitory KDS
Dostosowanie wdrożonych rozwiązań do
potrzeb Klienta
EFEKT KOŃCOWY
PONAD 400
rachunków więcej w miesiącu
WZROST O 30%
wartości średniego rachunku
SZYBKA OBSŁUGA
przez zwiększenie przepustowości
BEZPIECZEŃSTWO
dzięki ograniczeniu kontaktu pomiędzy Klientami
A ponadto:
- zmniejszenie kolejki i obniżenie kosztów pracy
- bezpieczna płatność bezgotówkowa
- atrakcyjna prezentacja oferty oraz przekazów reklamowych
- poprawa wizerunku lokalu i podniesienie komfortu obsługi
„(…) Na ten moment ok 30% wszystkich zamówień pochodzi z kiosków gastronomicznych. Dodatkowo zauważyliśmy znaczący wzrost liczby zamówień – szczególnie w godzinach szczytu, kiedy kolejka jest największa. Krótszy czas oczekiwania na złożenie zamówienia spowodował wzrost zadowolenia i komfortu naszych klientów co przekłada się na chęć powrotu do lokalu. (…)”