CASE STUDY
Jak kiosk gastronomiczny zwiększa sprzedaż i przyspiesza obsługę?

WYZWANIE

W 2018 roku lokal gastronomicznym Bartuś, w Centrum Szkolenia Ski&Snow w Zieleńcu poszukiwał nowoczesnego systemu gastronomicznego. Rozwiązanie, które dotychczas stosował nie spełniało oczekiwań. Klientowi zależało na tym, aby wdrożony system mógł być rozbudowywany w przyszłości o kolejne funkcje oraz dodatkowe aplikacje. Ponadto w kryterium wyboru był też intuicyjny i przyjazny interfejs oraz możliwość obsługi dużej liczby gości na dwóch poziomach restauracji.

CELE

Wzrost ilości zamówień, szczególnie w godzinach szczytu

Działanie urządzenia nieprzerwanie 24/7

Podniesienie wartości średniego rachunku

Możliwość rozbudowy wdrożonego rozwiązania wg indywidualnych potrzeb

Obsługa prawie 600 rachunków dziennie

Brak problemów krytycznych

ROZWIĄZANIE

Dostosowanie wdrożonych rozwiązań do

potrzeb Klienta

EFEKT KOŃCOWY

PONAD 400

rachunków więcej w miesiącu

WZROST O 30%

wartości średniego rachunku

SZYBKA OBSŁUGA

przez zwiększenie przepustowości

BEZPIECZEŃSTWO

dzięki ograniczeniu kontaktu pomiędzy Klientami

Projekt bez tytułu (19)

A ponadto:

  • zmniejszenie kolejki i obniżenie kosztów pracy
  • bezpieczna płatność bezgotówkowa
  • atrakcyjna prezentacja oferty oraz przekazów reklamowych
  • poprawa wizerunku lokalu i podniesienie komfortu obsługi

„(…) Na ten moment ok 30% wszystkich zamówień pochodzi z kiosków gastronomicznych. Dodatkowo zauważyliśmy znaczący wzrost liczby zamówień – szczególnie w godzinach szczytu, kiedy kolejka jest największa. Krótszy czas oczekiwania na złożenie zamówienia spowodował wzrost zadowolenia i komfortu naszych klientów co przekłada się na chęć powrotu do lokalu. (…)”

Więcej o kiosku gastronomicznym na