
CASE STUDY
Jak kiosk gastronomiczny zwiększa sprzedaż i przyspiesza obsługę?
WYZWANIE
W 2018 roku lokal gastronomicznym Bartuś, w Centrum Szkolenia Ski&Snow w Zieleńcu poszukiwał nowoczesnego systemu gastronomicznego. Rozwiązanie, które dotychczas stosował nie spełniało oczekiwań. Klientowi zależało na tym, aby wdrożony system mógł być rozbudowywany w przyszłości o kolejne funkcje oraz dodatkowe aplikacje. Ponadto w kryterium wyboru był też intuicyjny i przyjazny interfejs oraz możliwość obsługi dużej liczby gości na dwóch poziomach restauracji.
CELE

Wzrost ilości zamówień, szczególnie w godzinach szczytu

Działanie urządzenia nieprzerwanie 24/7

Podniesienie wartości średniego rachunku

Możliwość rozbudowy wdrożonego rozwiązania wg indywidualnych potrzeb

Obsługa prawie 600 rachunków dziennie

Brak problemów krytycznych
ROZWIĄZANIE

Instalacja dwóch stanowisk samoobsługowych
– kioski gastronomiczne

Wdrożenie systemu
Gastro

Wsparcie systemu przez
monitory KDS

Dostosowanie wdrożonych rozwiązań do
potrzeb Klienta
EFEKT KOŃCOWY

PONAD 400
rachunków więcej w miesiącu

WZROST O 30%
wartości średniego rachunku

SZYBKA OBSŁUGA
przez zwiększenie przepustowości

BEZPIECZEŃSTWO
dzięki ograniczeniu kontaktu pomiędzy Klientami
A ponadto:
- zmniejszenie kolejki i obniżenie kosztów pracy
- bezpieczna płatność bezgotówkowa
- atrakcyjna prezentacja oferty oraz przekazów reklamowych
- poprawa wizerunku lokalu i podniesienie komfortu obsługi
“(…) Na ten moment ok 30% wszystkich zamówień pochodzi z kiosków gastronomicznych. Dodatkowo zauważyliśmy znaczący wzrost liczby zamówień – szczególnie w godzinach szczytu, kiedy kolejka jest największa. Krótszy czas oczekiwania na złożenie zamówienia spowodował wzrost zadowolenia i komfortu naszych klientów co przekłada się na chęć powrotu do lokalu. (…)”