Potentaci złotego trunku - polska historia piwa

Delivery Integration Service to sprawna obsługa zamówień
z Pyszne.pl, Uber Eats i Glovo

Szybka i sprawna obsługa zamówień online, które spływają z różnych platform zewnętrznych? Pozwala na to Delivery Integration Service. To najnowszy moduł, dzięki któremu z łatwością zintegrujesz swoją gastronomię z portalami oferującymi jedzenie na wynos − Pyszne.pl, Uber Eats i Glovo. DIS znacząco usprawnia procesy obsługi zamówień, dzięki którym delivery staje się proste. 

Nowa jakość obsługi zamówień zewnętrznych

Jak wiadomo, odkąd pojawiła się pandemia, jedzenie na wynos cieszy się dużą popularnością, a integracja z zewnętrznymi platformami jest bardzo opłacalna. Jeśli zastanawiasz się jak szybko i sprawnie obsługiwać zamówienia online w restauracji, przychodzimy z pomocą. 

Stworzyliśmy moduł Delivery Integration Service, który pomoże Ci zarządzać wszystkimi zamówieniami zewnętrznymi z Pyszne.pl, Uber Eats i Glovo. W przyszłości będzie on również wspomagać pracę podczas integracji z UpMenu oraz z Woltem.  

Jak działa moduł DIS? Automatyzuje procesy obsługi zamówień na każdym etapie ich realizacji, co pozwala oszczędzać czas, zwiększać zyski i unikać błędów. To jednak nie wszystko − DIS to także wiele innych korzyści i funkcjonalności.

Wystarczy tylko jeden ekran

Posiadając Delivery Integration Service, nie musisz mieć żadnych dodatkowych urządzeń. Moduł DIS umożliwia odbiór i obsługę zamówień ze wszystkich zintegrowanych platform w POSie. Jest to wygodne rozwiązanie. Można pożegnać się z wieloma terminalami od dostawców, które zazwyczaj służą do wyświetlania lub drukowania zamówień zewnętrznych. 

Dzięki DIS wszystkie niezbędne dane automatycznie pojawiają się na jednej liście w POSie. W związku z tym, obsługa ma wgląd do całego zamówienia i każdej informacji na jego temat w jednym urządzeniu (na każdym z etapów realizacji). Widzi, o której godzinie i z jakiej platformy spłynęło, a także jego numer i wybrany rodzaj dostawy. Na liście w POS znajduje się również adres klienta i jego numer telefonu oraz przypisany kierowca w przypadku dowozu. To duża oszczędność czasu − wszystkie informacje są podane w przejrzysty sposób. Dzięki temu, można realizować więcej zamówień zewnętrznych, obsługa zamówień online w restauracji staje się szybka i prosta.

Delivery Integration System – sprawna obsługa zamówień z Pyszne.pl, Uber Eats i Glovo

Szybka aktualizacja menu

Delivery Integration Service to również wiele innych funkcjonalności. Jedną z nich jest możliwość szybkiej edycji menu widocznego na stronach zintegrowanych platform. Jest to przydatna opcja w przypadku, gdy któryś z produktów skończył się w magazynie, a pomimo to jest dostępny online. Za pomocą paru kliknięć w panelu administratora można „ukryć” potrawę na wszystkich zintegrowanych platformach.  

Pozwala to uniknąć sytuacji, w której po złożonym zamówieniu, obsługa musi dzwonić do klienta, aby go poinformować, że realizacja nie jest możliwa. Jeśli produkt znowu pojawi się w magazynie, można bez problemu i w analogiczny sposób (kilkoma kliknięciami) przywrócić potrawę do sprzedaży. 

Opcja zaznaczania/odznaczania dostępnych produktów online jest również wygodna przy częstej zmianie menu i daniach sezonowych. Wszystkie modyfikacje można wprowadzić szybko, łatwo i w dowolnym czasie, a oferta restauracji jest zawsze aktualna. Istnieje również możliwość, aby wybrać dni tygodnia i godziny, w których klienci mogą zamawiać jedzenie na wynos. Pozwala to uniknąć sytuacji, w której zamówienie spływa np. tuż przed zamknięciem kuchni lub całego lokalu. 

Kontrola nad zamówieniami online w restauracji

Jakie inne korzyści daje automatyzacja realizacji wynosów? Każde nowe zamówienie jest sygnalizowane nie tylko powiadomieniem na ekranie, ale również dźwiękiem. Długość sygnału można dostosować do własnych potrzeb. Wystarczy zaznaczyć w ustawieniach, ile sekund ma trwać. W razie konieczności można go również wyciszyć. Dzięki dźwiękowi powiadomienia, obsługa usłyszy, że spłynęło nowe zamówienie, nawet jeżeli w danym momencie nie patrzy na POS.  

Dodatkowo, istnieje również opcja skonfigurowania interwału pobierania zamówień. Mogą „wpadać” do systemu co 3 minuty, 10 minut, kilkanaście sekund, a nawet non-stop. To zależy tylko od Ciebie i Twoich preferencji. Dzięki Delivery Integration Service można mieć zatem większą kontrolę w zarządzaniu zamówieniami zewnętrznymi, co przełoży się na jakość ich realizacji i zadowolenie klientów.  

Moduł Delivery Integration Service pozwala także szybko przyjmować nowe zamówienia, które spływają ze zintegrowanych z restauracją platform. Jak wspominaliśmy, wszystkie informacje automatycznie pojawiają się w POSie. W związku z tym, obsługa musi tylko parę razy kliknąć, aby każde z nich zaczęło być realizowane. Wystarczy tylko je zaakceptować. Klient automatycznie dostanie wtedy informację na stronie: „Twoje zamówienie jest przygotowywane”. 

Delivery Integration Service zwiększa zysk i ogranicza koszty

Automatyzacja procesu obsługi zamówień online umożliwia szybką realizację wielu wynosów jednocześnie z Pyszne.pl, Uber Eats i Glovo. A to niewątpliwie przełoży się na większy dochód Twojej restauracji. Co więcej, dzięki modułowi Delivery Integration Service, realizacja i obsługa zamówień online w restauracji przebiega nie tylko sprawnie, ale i na najwyższym poziomie. Ograniczysz koszty, a klienci będą zadowoleni. Delivery stanie proste!