
Chcesz zwiększyć efektywność realizacji zamówień na wynos?
Wybierz moduł dostaw Delivery.
Chcesz usprawnić realizację zamówień na wynos?
Moduł dostaw Delivery to aplikacja, która dzięki integracji telefonu komórkowego
ze stanowiskiem sprzedażowym POS umożliwia rezygnację z posiadania centralki telefonicznej.
JAK DZIAŁA MODUŁ DOSTAW DELIVERY?

Klient dzwoni na numer restauracji – połączenie wyświetla się na POSie

Po odebraniu połączenia w systemie POS tworzony jest nowy rachunek - obsługa widzi całą historię zamówień klienta, a także jego adres i dane

Gdy jest to pierwsze połączenie z tego numeru tworzony jest otwarty rachunek, gdzie można uzupełnić dane klienta na potrzeby dostawy i przyszłej obsługi

Jeśli klient chce rozszerzyć zamówienie i dzwoni ponownie – w systemie pokazuje się otwarty przed chwilą rachunek

Zamówienie zostaje zamknięte i oznaczone jako zrealizowane po dostarczeniu do klienta
Moduł dostaw Delivery może zostać połączony z rozszerzeniem Android Incoming Call. Dzięki temu po odebraniu połączenia w systemie POS nowy rachunek jest tworzony automatycznie, co pozwala obsłudze zaoszczędzić czas i zminimalizować liczbę pomyłek.

funkcje
- podczas rozmowy z klientem na POSie widoczna jest lista połączeń oczekujących
- wyświetlanie połączeń nieodebranych
- do jednego stanowiska POS można przypisać dwa numery telefonów
- możliwość tworzenia raportów np.: czas trwania połączeń, najczęściej dzwoniący klienci, dawno nie dzwoniący klienci, czas oczekiwania na odebranie połączenia, kto prowadził rozmowę z danym klientem – pomocne przy skargach na obsługę lub telefonie od „tajemniczego klienta”
ZALETY MODUŁU DOSTAW DELIVERY

Optymalizacja pracy personelu

Eliminacja pomyłek

Szybsza realizacja zamówień

Historia zamówień klienta

Eliminacja drogich central telefonicznych