Chcesz zwiększyć efektywność realizacji zamówień na wynos?
Wybierz moduł dostaw Delivery.

Slider

Chcesz usprawnić realizację zamówień na wynos?
Moduł dostaw Delivery to aplikacja, która dzięki integracji telefonu komórkowego
ze stanowiskiem sprzedażowym POS umożliwia rezygnację z posiadania centralki telefonicznej.

JAK DZIAŁA MODUŁ DOSTAW DELIVERY?

numer1

Klient dzwoni na numer restauracji – połączenie wyświetla się na POSie

numer2

Po odebraniu połączenia w systemie POS tworzony jest nowy rachunek - obsługa widzi całą historię zamówień klienta, a także jego adres i dane

numer3

Gdy jest to pierwsze połączenie z tego numeru tworzony jest otwarty rachunek, gdzie można uzupełnić dane klienta na potrzeby dostawy i przyszłej obsługi

numer4

Jeśli klient chce rozszerzyć zamówienie i dzwoni ponownie – w systemie pokazuje się otwarty przed chwilą rachunek

numer5

Zamówienie zostaje zamknięte i oznaczone jako zrealizowane po dostarczeniu do klienta

Moduł dostaw Delivery może zostać połączony z rozszerzeniem Android Incoming Call. Dzięki temu po odebraniu połączenia w systemie POS nowy rachunek jest tworzony automatycznie, co pozwala obsłudze zaoszczędzić czas i zminimalizować możliwość pomyłek.

Dodatkowe
funkcje
  1. podczas rozmowy na POSie widoczna jest lista połączeń oczekujących
  2. wyświetlanie połączeń nieodebranych
  3. do jednego POSa można przypisać dwa numery telefonów
  4. możliwość tworzenia raportów np.: czas trwania połączeń, najczęściej dzwoniący klienci, dawno nie dzwoniący klienci, czas oczekiwania na odebranie połączenia, kto prowadził rozmowę z danym klientem – pomocne przy skargach na obsługę lub telefonie od „tajemniczego klienta”
Slider

ZALETY MODUŁU DOSTAW DELIVERY

optymalizacja_pracy_personelu

Optymalizacja pracy personelu

eliminacja_pomylek

Eliminacja pomyłek

szybsza_realizacja_zamowienia

Szybsza realizacja zamówień

historia_zamowien_klienta

Historia zamówień klienta

eliminacja_centrali_felefonicznych

Eliminacja drogich central telefonicznych

Slider