Gastro to system, który w Polsce wspiera działalność 18.000 restauracji, ale cały czas jest intensywnie rozwijany o nowe funkcjonalności. Nowa wersja systemu Gastro 2021.1 to odpowiedź na potrzeby zarówno małych restauracji, jak i wsparcie sieci lokali. Zastanawiasz się nad aktualizacją? Przeczytaj co zyskasz w nowym wydaniu.
Zrób to sam
Nowe funkcje w module promocji
Nowa wersja Gastro to jeszcze prostsza inwentaryzacja
ICS, czyli aplikacja do przeprowadzenia inwentaryzacji zyskała kolejne funkcjonalności. Jedną z nich jest możliwość odczytu wartości z wielu wag. Do tej pory nawet jeśli w restauracyjnym magazynie było wiele wag, to aplikacja łączyła się tylko z jedną z nich. Razem z nową wersją oprogramowania, po wcześniejszym odpowiednim zdefiniowaniu, użytkownik będzie mógł wybierać, z której wagi chce pobrać dane. Dzięki temu inwentaryzacja (np. alkoholi), będzie trwać krócej i nie będzie wymagała aż tylu zaangażowanych w nią osób.
Uproszczone zostało również przyjmowanie dostaw – rozszerzono je o wybór kontrahenta, wprowadzenie numer faktury/WZ-ki oraz numeru wewnętrznego. Dodane zostało również grupowanie pozycji po kodach kresowych, a także dodawanie produktu przez powiadomienie – do kartoteki produktu można go dodać poprzez wprowadzenie nazwy, kodu kreskowego czy zrobienia zdjęcia. Dane te automatycznie zostaną przesłane na wskazany adres mailowy, czyli do osoby opiekującej się kartoteką produktów w Gastro Szef (lub Gastro Centrala w przypadku sieci obiektów).

Diabeł tkwi w szczegółach
Nowa wersja Gastro to oczywiście również szereg mniejszych usprawnień, które powodują, że codzienna praca staje się łatwiejsza – np. koniec z problemami związanymi z zapomnianym przez pracownika PINem do terminala. W najnowszej wersji możliwy jest podglądu tego numeru w Gastro Szef, a to, kto będzie miał do niego dostęp, definiuje się na podstawie uprawnień użytkowników.
Co więcej, żadne zamówienie ze strony internetowej nie zostanie przeoczone przez obsługę – w najnowszej wersji Gastro przy nowym zamówieniu z Orderingu, poza powiadomieniem na ekranie terminala POS, pojawia się również sygnał dźwiękowy. Zapewni to komfort pracy zarówno pracownikom sali, którzy nie będą musieli co chwilę nerwowo zerkać na ekran, jak i managerom, którzy mogą spać spokojnie, wiedząc, że wszystkie zamówienia on-line przekazywane są od razu do realizacji.
Swoje usprawnienie zyskała również kuchnia – z nową wersją oprogramowania możliwy jest wydruk zbiorczego zamówienia kuchennego dla wszystkich kierunków. Dzięki temu zamówienie standardowo będzie mogło być podzielone pomiędzy stacje przygotowania poszczególnych dań, a dodatkowo dla stanowiska wydawczego pojawi się całościowy wydruk. To jeszcze większa kontrola nad zamówieniami i koniec z pytaniami „gdzie są frytki do burgera?”.
Jak zrobić aktualizację do nowej wersji?
Wystarczy, że skontaktujesz się ze swoim opiekunem lub napiszesz na: handlowy@gastro.pl. A może nie masz jeszcze naszego systemu, a już wiesz, że powinieneś? Nic straconego, zgłoś się przez kontakt i zyskaj oprogramowanie nr 1 na rynku.