
2/3 lokali gastronomicznych upada w pierwszych 2 latach działalności. Warto więc nie tylko zabezpieczyć się przed takim ryzykiem, ale również zadbać o maksymalizacje zyskowności Twojej restauracji.
Tworząc nasze rozwiązania korzystamy z fachowej wiedzy specjalistów z branży po to, by nasze oprogramowanie nie służyło tylko do prowadzenia sprzedaży, ale by było dla Ciebie przewodnikiem w takich sferach działalności restauracji jak zwiększanie zysków, optymalizacja kosztów i efektywna organizacja restauracji.
Zwiększanie zysków
Na drodze budowania zyskowności lokalu gastronomicznego Twoim zadaniem jest zwiększanie przychodów oraz optymalizacja kosztów działalności, w tym kosztów surowcowych (Food Cost).
Kwestię zwiększania przychodów staramy się traktować kompleksowo wiedząc, że zwiększać przychody możesz poprzez:

dodatkowe kanały sprzedaży
Aplikacja Ordering pozwoli Ci uruchomić sprzedaż przez stronę www, facebook’owy profil restauracji lub wprost z aplikacji na smartfonie klienta. Gastro Szef natomiast usprawni sprzedaż i zarządzanie imprezami, aplikacja moduł dostaw Delivery znacznie przyśpieszy i ustandaryzuje przyjmowanie telefonicznych zamówień z dostawą.

efektywne zarządzanie
menu
Aplikacja Gastro Szef pozwoli Ci na bieżącą analizę marżowości Twojej sprzedaży oraz pracę nad efektywnym wykorzystaniem zakupionych surowców, a w duecie z programem sprzedażowym Gastro POS pozwoli Ci na eksperymentowanie z różnymi formami menu.

szybszą
obsługę
Mobilne stanowiska sprzedaży miniPOS a nawet samodzielny kiosk sprzedażowy przyspieszą proces obsługi, ekrany dla kucharzy KDS czy tablica informująca klientów KDS ORDER NUMBER dopełnią całości umożliwiając szybsze przygotowanie potraw oraz ich odbiór przez obsługę czy samego klienta.

zwiększanie średniego
rachunku
Aplikacja sprzedażowa Gastro POS pozwoli na wdrożenie standardów sprzedaży sugerowanej wśród obsługi Twojej restauracji a w Gastro Szef zdefiniujesz stałe promocje i uzależnisz je od pory dnia czy dni tygodnia, aplikacja POS Display wyświetli na ekranie dla klienta zachęcające grafiki lub video promocyjne.
Optymalizacja kosztów
Optymalizacja kosztów to również zagadnienie, które tworząc nasze rozwiązania traktujemy z należną uwagą. Staramy się, by nasze systemy pomagały w kontroli kosztów personalnych oraz surowcowych , ponieważ są to te grupy kosztowe, na które restaurator ma realny wpływ podejmując odpowiednie decyzje.
Wspomnijmy jedynie kilka narzędzi wspomagających te kwestie:

Aplikacje Gastro Szef oraz Gastro POS zapewnią skuteczną ewidencje czasu pracy oraz odpowiednie jej raportowanie czy wysyłkę do biura księgowego w celu naliczenia list płac.

Aplikacja ICS oraz waga barowa DECIBAR wspomoże proces inwentaryzacji w celu kontroli zużycia surowca a aplikacja managerska Gastro Szef będzie strażnikiem receptur oraz kontrolowania cen zakupów.

Aplikacja Gastro Finanse zbierze dla Ciebie wszystkie dane przychodowo-kosztowe i wyświetli wynik zysków i strat Twojej działalności prezentując zależności poszczególnych grup kosztowych i ich wpływ na zyski lokalu.
Organizacja pracy restauracji
Przez efektywną organizację pracy restauracji rozumiemy:

wsparcie komunikacji między stanowiskami (Gastro POS, miniPOS, KDS)

umożliwienie efektywnej kontroli zmiany (Gastro POS, Gastro Szef)

wsparcie przy tworzeniu standardów poszczególnych procesów działalności restauracji (uprawnienia, obieg dokumentów, zarządzanie zamówieniami, inne)
Wyżej przedstawiliśmy jedynie kilka rozwiązań aby uruchomić Twoją wyobraźnie ☺. W rzeczywistości wachlarz produktów w naszym portfolio jest jeszcze szerszy. Wiadomym jest to, że nie sugerujemy korzystania z nich wszystkich rozpoczynając swoją działalność restauratora. Rozpoczynając przygodę z podstawowymi rozwiązaniami z grupy GASTRO możesz być spokojnym, iż pozostałe rozwiązania czekają na Ciebie kiedy nadejdzie ich czas – Twoja potrzeba ☺