Poznaj moduł promocji!
Polowanie na promocje
Czym jest promocja?

Jeden moduł - wiele możliwości
Moduł promocji to jeden z elementów oprogramowania Gastro Szef, który jest użytkowany w wielu polskich restauracjach i lokalach. Dzięki jego zastosowaniu można tworzyć atrakcyjne dla klientów promocje, rabaty, a także dystrybuować karty rabatowe czy kupony. Połączenie odpowiedniej kampanii informacyjnej i narzędzi do tworzenia zniżek pozwala na wygenerowanie dużego ruchu w lokalu. Co za tym idzie jest to odpowiedź na pytanie jak zwiększyć zyski w restauracji.
Jak to działa?
Promocja czy rabat, a może karta
Do użytku w systemie Gastro Szef mamy wiele rodzajów narzędzi promocyjnych. Są to:
- Rabaty – czyli najczęściej używana forma w gastronomii. Możemy określić je w ujęciu procentowym bądź kwotowym. Przy wykorzystaniu rabatów, możliwa do określenia jest minimalna kwota rachunku, czy maksymalna kwota udzielanego rabatu. Dzięki nim restauracja zachowa najlepszy stosunek kosztów do proponowanych zniżek;
- Promocje – takie narzędzie sprawdza się świetnie przy definiowaniu akcji powtarzalnych w czasie, na przykład w momentach, kiedy restauracja planuje np. ofertę Happy Hours. Poza wyznaczonymi godzinami działania promocji system doliczy cenę standardową do rachunku klienta;
- Karty rabatowe – narzędzie takie często wykorzystywane jest przez restauracje, aby nagradzać i zachęcać do ponownych odwiedzin stałych klientów. Pozwala na ustalenie stałego rabatu dla konkretnej firmy/osoby. Przykładem mogą być wydawane karty rabatowe o wartości 10% na obiady pracownicze;
- Kupony rabatowe – to nic innego jak rabaty, które są do wykorzystania w określonym terminowo czasie. Za okazaniem kuponu, klient może zrealizować zakup pozycji gastronomicznych z zaplanowanymi wcześniej rabatami.

Scentralizowanie zarządzanie
Zarządzanie i kontrolowanie wielu lokali jest bardzo trudne. Planując działania promocyjne chcemy być pewni, że wszystko będzie szło zgodnie z zaplanowaną przez nas strategią. Zdarzają się sytuacje, w których promocje i rabaty nie naliczają się całościowo bądź naliczają do rachunku w nieodpowiednich lokalach. Z pomocą przychodzi Gastro Szef.
Wszystkie dostępne opcje, mogą być konfigurowane z uwzględnieniem konkretnego lokalu, w którym ma obowiązywać promocja. Jeśli założymy, że będzie miała ona działać tylko w jednym lokalu z trzech restauracji, system pozwoli ograniczyć jej wykorzystanie tylko do niego. A w kolejnych lokalach nie będzie on widoczny na terminalach POS. Niweluje to możliwości pomyłek, a także nadmiernego wykorzystywania promocji i łamania jej zasad.
Jako administratorzy, w programie możemy nadać również uprawnienia do naliczania upustów. Z wygodnej listy wybieramy, kto może przypisywać promocje do rachunku. Możemy zdecydować czy mają być to wszyscy pracownicy danego lokalu czy tylko kierownik bądź właściciel. Miej pełną kontrolę i ciągle zwiększaj zyski w restauracji.
Moduł promocji pracuje dla Ciebie
Wykorzystywanie nowoczesnych rozwiązań stanowi rdzeń w drodze do sukcesu. Zaplanowana z dużym wyprzedzeniem akcja promocyjna może przynieść gastronomii ogromne przychody. Zachęci ona klientów do odwiedzania restauracji, zbuduje konkurencyjność na rynku, a także pomoże przygotować się na zwiększony ruch w konkretnych dniach czy godzinach. Dzięki takim informacjom można zapewnić większą ilość pracowników do obsługi, a także zaopatrzyć lokal w dodatkowe półprodukty, aby nie zabrakło ich na najlepsze i najczęściej wybierane dania. Pozwól rozwijać się swojemu biznesowi. Sprawdź moduł promocji już dziś!