Przygotuj swój lokal
do sezonu letniego!

Coraz cieplejsze dni zachęcają Klientów do przebywania na świeżym powietrzu, a co najważniejsze dla restauratora, do spożywania posiłków w miłej atmosferze w ogródkach przy lokalach. Jeszcze przed tym okresem należy odpowiednio przygotować restaurację, obsługę oraz wyposażenie. Jakie rozwiązania ogródkowe IT można znaleźć i w jaki sposób usprawnią pracę w Twoim lokalu?

miniPOS zawsze pod ręką kelnera

Rozwiązanie, które pomoże w obsłudze Gości to aplikacja miniPOS

Może zostać zainstalowana na dowolnym urządzeniu mobilnym z systemem Android (np. smartfon lub tablet). 

Jak miniPOS może przyspieszyć obsługę?

Kelner wprowadza zamówienie od razu przy stoliku, które natychmiast kierowane jest bezpośrednio do realizacji w kuchni.

Obsługa nie ma potrzeby podchodzenia do głównego stanowiska POS, jest również w stanie zrobić modyfikacje do zamówień, ma pełen podgląd ich realizacji, a co najważniejsze może w szybki sposób rozliczyć Klienta.​

Ponadto aplikacja umożliwia naliczenie rabatu, wystornowanie błędnej pozycji czy wprowadzenie dodatkowej do rachunku (m.in. deser lub napój).​

Dzięki miniPOS obsługa ma podgląd obłożenia stolików, więc można uniknąć zamieszania w rezerwacjach.​

miniPOS
EcoPlus_midiPOS

Stanowisko sprzedażowe bliżej obsługi

Dodatkowe, kompaktowe stanowisko, na którym kelner może wprowadzić zamówienie oraz jego modyfikacje, jest ogromnym ułatwieniem w obsłudze.

Szczególnie sprawdzi się w dużych restauracjach z ogródkiem na zewnątrz lub rozległych salach, na kilku piętrach.​

midiPOS to proste rozwiązanie, które zastąpi pełne stanowisko sprzedażowe i poprawi komunikację z kuchnią.​

Wszystkie dane wprowadzone w aplikacji, automatycznie przenoszone są do systemu Gastro, dlatego niezależnie od stanowiska można mieć podgląd do konkretnego konta.​

Rozwiązanie jest dosyć tanią opcją i świetnie sprawdzi się jako uzupełnienie sprzedaży w restauracji.​

Samoobsługowy POS dla Klientów

Kiosk gastronomiczny zapewnia szybszą obsługę, mniejsze ryzyko pomyłek i dodatkową powierzchnię reklamową.

Kioski pozwalają Klientom na samodzielne zamawianie i opłacanie posiłków, co stanowi znakomitą alternatywę lub odciążenie dla obsługi stanowiska POS.​

Zapewniają wyższą sprzedaż – Klienci, którzy są zniechęceni kolejką przy kasie, nie zrezygnują z zakupu.

Kiosk gwarantuje większe zadowolenie Klientów, którzy nie muszą stać w kolejce.

Umożliwia prezentację reklam i promocji.

kiosk_samoobslugowy_gastronomiczny

Sezon ogródkowy jest okresem, podczas którego obrót w restauracji może wzrosnąć kilkukrotnie. Wzmożony ruch w lokalach to duża szansa, ale także spore wyzwanie dla restauratorów. Aby w pełni wykorzystać możliwości lokalu i obsługi, a co najważniejsze zadbać o komfort Gości, warto zainwestować w nowoczesne technologie – dedykowane aplikacje i rozwiązania ogródkowe. Producenci dostosowują sprzęt oraz aplikacje do branży gastronomicznej tak, aby użytkownik miał jak najwięcej korzyści.

Masz do nas pytanie?
A może chcesz przetestować rozwiązania na żywo?
Napisz do nas!