Zastanawiasz się jak przyspieszyć obsługę, zwiększyć rotację stolików i jednocześnie powiększyć zyski?
Odpowiedź jest prosta, a rozwiązanie znajduje się w zasięgu ręki – rozwiązania samoobsługowe dla gastronomii.
Coraz więcej barów i casualowych jadłodajni decyduje się na automatyzację sprzedaży. Jest to podyktowane zarówno przystępnymi kosztami, efektywnością, jak i trudną sytuacją na rynku pracy.
Gastronomiczny kiosk samoobsługowy, czyli bezobsługowy POS
System obsługi kolejki KDS Order Number
Organizacja kolejki, poza automatyzacją składania zamówień, przyczynia się do znacznego przyspieszenia obsługi Gości. Klienci widzą co dzieje się z ich zamówieniem (w przygotowaniu) i są wzywani po odbiór. Tego typu rozwiązanie eliminuje pomyłki, gdy kilka osób zamówiło to samo danie oraz eliminuje głośne komunikaty z kuchni i od obsługi.
Jak funkcjonują rozwiązania samoobsługowe w gastronomii „od kuchni”?
Krok 1
Klient składa zamówienie i dokonuje płatności na gastronomicznym kiosku samoobsługowym
Krok 2
Krok 3
Krok 4
danie jest odbierane z kuchni
Krok 5
po weryfikacji obsługa oznacza danie jako gotowe do odbioru (komunikat na KDS Order Number)
Krok 6
poinformowany Gość odbiera zamówienie

Jesteśmy producentem kiosków samoobsługowych, dzięki czemu możemy dostosować to rozwiązanie do indywidualnych potrzeb. Zarówno od strony wizualnej (kolor, rozmiar, montaż), jak i technicznej (np. moduły kart lojalnościowych, terminale płatnicze).
Rozwiązania samoobsługowe to również dodatkowa powierzchnia reklamowa pozwalająca zwiększyć efektywność działań marketingowych w gastronomii.
To nie tylko bezobsługowy POS, ale również infokiosk.
Poza możliwością sprzedaży kiosk informuje Twoich Klientów o ofercie lokalu. Informacje prezentowane są na dużym ekranie dotykowym. Co więcej, podczas dokonywania transakcji kiosk na bieżąco podpowiada Klientom produkty, które mogą ich zainteresować (up-sell i cross-sell). Między innymi dzięki takim mechanizmom kioski samoobsługowe przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży.
Powyżej przedstawiamy jeden z prostszych wariantów systemu automatyzującego sprzedaż w gastronomii. Nasz konsultant chętnie przedstawi bardziej zaawansowane warianty obejmujące systemy przywoławcze (LRS), system lokalizacji stolików (Table Tracker) czy dedykowane aplikacje mobile (Qiki).